onlyinyourdreams

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Tove Blomquist - 12 juli 2011 00:53

som ni nog alla vet har jag ju vart med jenny idag :D

gaaa! så skoj ;)

godis, skratt, bilder, musik & "mu:ande" kossor.. det va precis vad jag & jenny fördrev tiden med ikväll/natt ;)


dag har jag städat, tvättat,packat osv..

men till slut kom jag till min sötnos jenny :D

och vi börjar med att gå ut och cykla runt i herrljunga med hennes "life bike"

as skoj ! :D

sen kom vi hem typ ca 21

och vi gick upp och prata "privata saker"

efter hennes mamma lagt sej så gick vi ner till tv och tog många damp kort xd

vi gjorde en video på dom bilder som jag sen lägger upp här :)

men nu ska jag väl försöka hitta på nått sköj

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

         love to you!(L)

Ovido - Quiz & Flashcards