onlyinyourdreams

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Tove Blomquist - 8 juli 2011 21:28

förlåt att jag inte blogga igår men hade inte tid.


jajaj

dagen igår:

det börja med att jag packa, åt , osv..

skulle ju åka till till herrljunga (som vanligt)

med tåg :)

men som vanligt krångla cp sj !!

så kom försenat med ca 30 min -.-

efter det åkte vi till min underbara faster eleonore

åt "kvälls-mat"

myste med mina sötnosar (min små kusiner)

och hade det hur bra som helst!

på kvällen när sötnosarna hade lagt sej så blev det "film-mys-kväll"

sen efter det la man sej

men kunde inte somna för jimmi kunde inte sov.


dagen idag:

idag gick man upp kl halv 8 :oo

åt frukost och åkte iväg med (BARA) eleonore.

vi åkte till överby och checka lite affärer, och hon klippte sej :)


sen åkte vi hem, laga mat.

efter det gick vi både hon och jag ut och va med hennes hästar

och man va ju bara tvungen att testa att rida :D

  

eleonore va före mej

  


det va svårare en vad jag trodde xd

ska nog ge mej på hästen imorn igen ! :D

hhehehe skoj !

så det var vart en riktig girl day idag :D

men nu sitter man här och ska snart. eller jag tror det ;) ska mysa i soffan :D

så hejdå

vet inte om jag kan blogga imorn men vi får se ;)

hejdå sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards