onlyinyourdreams

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Tove Blomquist - 7 juli 2011 02:36

när man är ledsen så finns alltid jimmi där!

asså jag vet hur många gånger jag har sagt att jag "hatar" han osv..

men det säger jag bara då.. jag menar det aldrig! jag älskar min bror!

jag och han har en viss kontakt som inte många syskon har .

han såg att jag va ledsen idag utan att jag vissa det han bara kom fram till mej

gav mej en kram och fråga "har det hänt nått tove?" och kramen blev större och så sa han "jag finns alltid här"

:')

för att va snart 10 år så har han många känslor!

han är sjukt underbar.

...


idag har det inte hänt så mkt, titta på film

va mest deppig idag.

men blev jätte glad sen när jimmi kom (det som jag skrev ovan)


men  nu sen kl 0:00 så har jag läst noveller typ :)

har läst på denna

the sim

ganska bra :)

men nu känner jag mej ganska trött och måste sova för det blir en långa dag imorn..


imorn ska jag packa.

duscha osv..

sen åka till herrljunga

direkt när man har kommit dit ska man åka till faster

ska stanna där hela helgen :)

får då träffa mina underbar kusin tyra o aron ! :D

jippppiii!


men ska sova nu

såå

godnatt sötnosar:*

///Toveeblomquist

 

Skapa flashcards