onlyinyourdreams

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Tove Blomquist - 2 juli 2011 02:56

då har det gått lite mer en 24 timmar ! (yy)

min dag idag va väl sådär.

vakna halv 2 :s

åt frukost som blev en kaka o jucie, super -.-

gjorde ALLT pappa sa att jag skulle göra !

bara min "lilla" packning kvar ;)

som jag oxå till slut gjorde.

sen åkte man direkt till herrljunga när pappa kom hem,

och så klart! sj-tågen krånglar IGEN!!!!!!!!!!! -.- :@

fick nog vänta i 45 min för att dom inte kunde  skaffa nån jävla buss! -.-

mrrr -.-

men så till slut satt man på tåget

och det enda man fick höra va alla som klaga inne i tåget och jag förstår dom helt..

men när man till slut kom hem till mamma så gick man ju direkt och bada

det va ju 21 grader! :o

så jag va ju bara tvungen att bada! :D

efter det va de mat

sen fick man bada i en bad tunna :o

as coolt ju ;)

då va det ju BARA 3,5 timmar kvar tills jag fick sitta vid datorn.. och under den tiden gjorde jag INGET, jag satt på golvet.. visst låter det roligt? xd

ska snart sova så

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

  damp bild.. men jag bjuder!

Skapa flashcards