onlyinyourdreams

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Tove Blomquist - 1 juli 2011 00:26

Första Juli!

efter att ha gjort allt pappa sa, så börja jag baka

det blev en jätte god kladdkaka utan ägg.. bara för att pappa hade glömt och köpa de -.-

hmm jippi -.-

jjaja den blev jätte god ändå.

sen tittat jag på andra "harry potter" filmen :)

och nu nördar man på datorn,

pappa sa till mej att jag aldrig klarar av att inte sitta vid datorn,

då sa jag att jag skulle inte sitta vid datorn på 24 timmar.

och efter jag har lagt mej ikväll så kommer jag inte sitta här på 24 timmar !

så min blogg kommer råka lite illa ut men men.. jag ska klarar de !

men jag blogga så fort jag kan!

men imorn ska jag till mamma för alla som ville veta ;)

stannar där i en hel jävla vecka!:oo

undra om jag kommer hem levande?!:/


godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

 


Ovido - Quiz & Flashcards