onlyinyourdreams

Alla inlägg under juni 2011

Av Tove Blomquist - 9 juni 2011 21:25

måste alla klaga på mej..

jag har snart inga vänner kvar

det ända jag lever av nu är min tro på att det ska bli bättre.

man kan ju alltid hoppas

jag sitter och gråter sönder mina blod sprängda ögon..

mina sår blir djupare, större

vet inte om jag kan klara så mkt mer!

vill själv dö

men jag kommer inte sluta kämpa

ni ska inte få som ni vill!

jag säger till er att det inte är nått

bara för att ni inte ska veta och sluta fråga massa saker!


//Toveeblomquist

 

Av Tove Blomquist - 8 juni 2011 21:52

Jag börjar bli helt nertryckt i sorgerna igen.

Men det är inte samma sak längre.

Det känns som om jag redan varit nere i det allra värsta,

och att jag inte kommer åka så långt ner igen.

Men jag fruktar var dag som väntar.

Jag känner hur mina läppar krampar när jag försöker le.

Det är inte lika lätt längre.

Innan kunde jag le bara för att göra andra glada, hur mycket som helt, i evigheter.

Men nu kan jag knappt le för andras skull.

Måste jag vara glad?.

okej, visst det låter väl logiskt.

Men jag vet inte ens om jag någonsin kommer le så igen.

.



Flickan hatar sitt utseende

Det bär aldrig ett äkta leende

Hon bara gråter

Ingen förlåter

Varför är det ingen som ser

Så som Flickan ber

Livet gör henne så förvirrad

Varför känner hon sig inte älskad

Hon vill inte leva längre

För varje steg mår hon bara sämre

Men hon fortsätter och håller ut

Det här får inte bli hennes slut


//Toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 8 juni 2011 20:17

igår va en dag att minnas faktiskt.

va med mina 2 bästa vänner som finns på hela jorden!

love for them!


det va nästan bara en "riktig" lektion igår

chillat !

sluta kl 13:45

då va det att gå direkt till louises mamma och sätta sej i bilen och åka.

manne åkte även med!

kunde ju inte bli bättre

när vi va framme åt jag & manne på subway, louise åt nån annan skit xd

sen va det bara att gå och shoppa mkt ;)

jag hitta min klänning  

jipppiiii !

sen drack vi på espresso house

   



efter det gick vi till en "smyck affär"

hahah, kul

medans louise gick och kolla på smycken hade jag och mannes super damp

   


hehe

sen va det bara på väg till mannes föräldrars restaurang & golf bana

efter det åkte vi hem

vi stanna på vägen och då blev det mat, kiosk mat ;)

 

fin skylt eller hur?;)

hahah

sen va det ju resten av resan hem.. och den va väl inte så bra men som tur så har man 2 super vänner som tröstar en när man är ledsen.

tack syskon!

Emanuel Merstrand

&

Louise Karlsson

love you all:*


idag har vart världens depp dag,

mkt jobbigt

studenten idag för 3:orna

va där med nästan hela släkten "winbo"

rätt bra..

dagen i skolan slutade rätt så bra, fast ändå inte

önskar att jag vorre död nu ..


ses:*

//Toveeblomquist


Av Tove Blomquist - 6 juni 2011 21:39

städa, datorn, städa osv .. det är precis vad jag har gjort idag .. kul -.-

imorn blire gbg med louise och hennes mamma :)

hoppas jag hittar nåt att ha på mej till skolavslutningen

skola imorn oxå :/


men nu måste jag skynda mej.. så jag hinner med allt jag ska göra

ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

 

Av Tove Blomquist - 6 juni 2011 12:41

har haft för fult upp att blogga.. sorry friends..


i torsdags så åkte jag och min sötnos till mammi

hade super skoj!

deet blev bad, mat, film .. och sen sov vi som söta grisar.. ;)

kung fu panda 2 kolla vi på xd

fredagen.. gick vi kanske upp kl 12

då gick vi och sola i typ 1 timme

sen bada jag men jimmi.

och sen mkt skratt med jimmi och louise,

dom spela fotboll (som jag hatar)

och jag titta på :)

det funka det med ;)

på kvällen blev det film

"red riding hod" blev det:)

ganska bra, inte så uppenbar

värd att se !

sen somna louise.. och jag satt där helt vaken till 4 -.-

fick gå upp kl 8 !

usch säger jag !

på lördagen åkte jag och louise hem till henne,

då det va steck väder!

vi hade as skoj

på kvällen blev det film igen

"the hangover"

så kul!

så värd att se!!!


på söndagen

blev det film.. iigen

"silent hill"

kl 13:30 kom pappa och hämta mej

när jag kom hem blev det direkt att gå och fixa sej för kalas, för faster i gbg.

fick träffa mina söta underbara kusiner!

  Tyra   Aron   Aron & Tyra   Tyraaaaaa


sötnosar:******'''


glöm inte att smsa med mej!  

0733182557

  checka!

ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 1 juni 2011 23:09

kort inlägg..

dagen gick snabbt.

skolan va hemsk!

usch säger jag

man kom hem..

louise kom

vi va ute i solen och stecka

sen gick vi in!

åt mat,

pappi åkte till herrljunga och vi blir helt själv..

louise ville att vi ser på massa skräck filmer ! :o

usch

jaja

har redan sätt på en film men vet inte om jag orkar så mkt mer!

imorn åker vi båda till mamma :)

and have some fun ! (yy)

skojigt!

första juni så får smsa igen!

smsa nr: 0733182557

btw :

glöm inte av den dumkära flickan som alltid skriver för er skull :)

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards