onlyinyourdreams

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Tove Blomquist - 29 juni 2011 23:13

livet erbjuder både glädje och sorg.

slummiga gränder och lustfyllda torg.

födelse, smärta, lindring och död.

uppflammande låga och falnande glöd.


har inte skrivit igår .. förlåt..

men det hände typ inget igår.. jag bara satt vid datorn.

jimmi åkte hem.

jag klippte gräsmattan

det va jätte varmt igår oxå !:oo


idag gick jag upp 1 :oo

åt frukost.

satt vid tv

kl blev typ 4 och jag bestämmde mej för att gå ut och sola..

så då gick jag upp på taket och sola tills kl va 19 :ooo

jag kolla på kl och bara "wtf?!" :oo

jaja det va typ de

sen kom pappa hem och jag gjorde mat åt mej.

satte mej och kolla på första "harry potter"

och nu sitter jag här och trökar xd


haha godnatt sötnosar :*

//Toveeblomquist

 



Ovido - Quiz & Flashcards