onlyinyourdreams

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Tove Blomquist - 22 juni 2011 23:31

känns som hela världen är i mot mej nu

knappt inga vänner..

ingen..

då menar jag ingen.


känner inte igen mej själv längre..

alla i min omkrets har förändrats .

ingen pratar med mej längre.

jag visste att sommar-lovet förändrar en ..men det har bara gått ca 1 vecka!

helt sjukt.

vill att allt ska bli som förut.

men man kan inte hoppas på för mkt.

eller?

..

nu har det gått 72 timmar sen jag fick "prata"med dej.

och det är hela 15 timmar kvar tills jag får se dej igen.

bara 15 timmar kvar  


imorn ska jag även hem till pappa med jimmi :)

kul.. ehmm.. inte!

jaja

nu ska jag försöka hitta på nått "roligt" att göra innan jag ska "sova"

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

 

Av Tove Blomquist - 22 juni 2011 01:06

vet inte hur jag känner längre.. eller jo.. inget alls.

ligger helt död på sängen.


för ca. 48 timmar sen jag "prata" med dej...

och jag saknar dej ännu mer.

jag visste att så fort du "åker" kommer det bli ett rent helvete,

och gissa vad som hände?!

precis just de .

önskar att du va tbx, då jag slipper tänka.

då kunde du hjälpa mej,

hjälpa mej att bygga upp mej igen.

bygga upp min styrka.

...

har inte gjort nått speciellt idag.. utan bara försökt undvika folks tjat.

börjar ge upp igen.. men nej!! jag ska inte!!!


snälla kom hem igen !


men måste sova, har världens huvud-värk

godnatt sötnosar:*

//Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards