onlyinyourdreams

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Tove Blomquist - 19 juni 2011 23:06

söndag nu då :)

har inte hänt så mkt idag ..

mest suttit i ett hörn .. ett litet hörn..


det börja med att bli väckt av jimmi .. *morrrr* -.-

men kl va 12... så kanske va bra att han kom xd

sen kom några gäster hit och man va ju tvungen att va lite smått social :)

när dom åkte gick man ut och cykla lite..

gillar egentligen inte att cykla,

men jag gjorde det för att tänka och mest för att va ensam lite ..

efter det har man man suttit här hela tiden .. inte så kul ...

sen kom ju det värsta på hela dagen ..

jag börja ju tänka för mkt ..

och det ledde till att jag nu sitter i ett hörn och gråter ..



KOMMER SAKNA DEJ !

många dagar har gått sen sommar lovet börja.. och jag saknar dej ännu mer ..

vill ringa dej:(

usch

---


en av mina kompisar tog en bild på mej och några kompisar på skolavslutningen och jag har äntligen hittat den igen :D

så ..

  lina, rebecka, julia, jag & malin :)



jajaj måste nog gå nu :(

KOMMENTERA!

godnatt sötnosar:*

/Toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards