onlyinyourdreams

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Tove Blomquist - 13 juni 2011 20:36

Hon torkar sig om kinderna.

Sen e det som vanligt igen.

Leende på.

ögon som glittrar

Ingen förstår va som nyss skett denna ensamma,

lilla flicka.

-

det är ett falskt skratt,

och inte mitt riktiga.

jag måste vara duktig på att spela

för att ingen ser att jag bara ler på låtsas.

-


dagen har vart rätt bra,

klass kampen,

hade brännboll,

vi i D van varje gång! (yyy)

super

efter skoj med kompisar  

bjuder på bilden ;)

efter det va det stafett, det gick ganska bra, kom lycklig 2 :)


sen sluta vi typ 2

bussen gick hem som vanligt 3..


imorn blir det att fixa natta,d och kanske natta.b till deras skolavslutning.

bara 2 dagar kvar i skolan


bara att jag fick se dej gjorde mej jätte glad,

har räknat tiden när du lämna mej, och tiden då jag fick se dej igen

och bara vet att imorn får jag se dej igeen, gör mej jätte glad


btw: ögonkontakt med dej är det bästa soom finns

´ses sötnosar:*

//Toveeblomquist

Skapa flashcards