onlyinyourdreams

Alla inlägg under maj 2011

Av Tove Blomquist - 18 maj 2011 22:12

shoppa idag då (yy)

1224 kr.. om jag räkna rätt (aa)

köpte:

3  tröjer (gina)

hotpants (hm)

strumpor (lindex)

1 bh (hm)

1 par klackar (dina skor)

3 par trosor(hm)

byxor (lindex)

1 tröja (hm)

hårnålar (hm)

super! (yy)


imorn träning för sista gången i terminen

så hinner knappt skriva då !

men ska va med louise (bengtsson)

och sen dansa ! (y)

sen på fredag ska jag till kulturen kl 17:20

så när jag kommer hem kommer jag åka direkt till herrljunga, sen vårgårda

hinner kanske skriva sen när jag kommer hem


ses sötnosar:*

//toveeblomquist


Av Tove Blomquist - 17 maj 2011 22:07

saknar dej !

vad ska jag göra utan dej !

du va min luft

mitt liv


du va min luft.

va bered att dö för dej

hur ska du kunna fatta ?! ..'


ÄLSKAR DEJ !


---

imorn blir det Borås och shoppar med farmor ;)

ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 16 maj 2011 19:08

sorry läsare !

inte meningen !

har bara inte orkar av många orsaker.


vi tar det kort

ons: chill dag

tors: va med louise (bengtsson), sen dansa

fre: följde louise hem (karlsson) sen hämta farmor mej och louise, sen kalas hos min faster

vi hade så jävla damp :''DD

lör: va med louise, först hos mej.. sen kom hennes mamma och hämta mej och louise, då blev det borås.

köpte en skön tröja, örhängen

sen kolla på eurovisen song contest

sön: spela gitarr med louise, hon spela och jag sjöng! (yy)

idag : värsta dagen, av många anledningar ..


ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 10 maj 2011 06:12

det kommer nu ett litet kort inlägg.


louise karlsson

13 år

14 i juni

mellan lång

blont slingat hår

och en fantastiskt personlighet

   

kommer du ihåg när jag och du blev tvingade ihop att jobba på spanskan!

jag är glad över att våran lärare gjorde så !

annars hade jag kanske inte vart lika bra vän med denna sötnos !


hon fråga mej "tove, tror du vi kommer va vänner länge?"

jag svara då " tills världen saknar lufta ska jag sluta va vän med dej !"


många minnen med den här tjejen!

många bra, och några dåliga

oftast många sjuka, och några några normala.


she i my drug !

jag kan inte leva utan henne !

hon ger mej ett själ att leva !

älskar fan henne!

skulle nån säga "hon eller min mamma, pappa (eller nån anna person som betdyer sjukt mkt för mej)"

skulle jag sagt "alltid hon, alltid!"

hon kommer i första val !

har alltid gjort

även om jag känt henne i 8 månader ungefär, så älskar jag henne!

hon är som min halv syster, eller fel sagt.. hon är min syster !

loveu tjejen!  


idag ska jag ju till gbg med min sötnos !

hur ska det gåå?!

skojjjjj !


ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 9 maj 2011 20:34

glömde skriva igår.. sorry (aa'


igår va jag jätte jätte klantig.

jag somna när jag sola.

jag hade redan solat i typ 30 min sen sov jag i 40 min

och jag blev sönder bränd, så smart !

åkte hem till pappi igen. så skönt


som kanske några av er redan vet har jag ju vart hos mamma.

inte så skoj men vad ska man göra?!

  sover med min hund i sängen, hon är söt ;)


idag har det vart en ganska så jobbig dag, har knappt kunnat sitta ner.

blev helt klart räddad av min klass kompis, jesper

han gjorde denna dag rolig.


sen slut på dagen.


imorn ska jag va med louise (karlsson)

super skoj,

loveu tjejen!:*


ses sötnosar:*

//toveeblomquist




Av Tove Blomquist - 7 maj 2011 23:28

kan man ha det tråkigare !


först vakna typ kl 9 av att jimmi ville ha frukost. inte skoj ! sen kl 12 åkte vi till lidköping, köpte godis till mej, mums (aa' sen när vi kom hem tog jag mitt första dopp

  super skoj (yy) men is kalt ! :s när jag kom upp, sprang jag och sola ! sola i 3 timmar (aa' hoppas bara jag får färg! sen gick jag och hjälpte mamma med maten, tacos ;) åt.. och sen satte mej vid datorn .. en stund senare gick jag och kolla på eragon. nu kom jag tbx efter en härlig film stund. ska snart sova.. eller inte ! kl är typ 23:48 men orkar inte sova


godnatt sötnosar:*

//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 6 maj 2011 22:27

tråkig dag ...

blää..

skola som vanligt ..

va typ själv hela tiden..

men det va skönt.

att äntligen få va själv!'

men det fattades nått.. en axel att gråta över ..

då hade det vart bäst!


sen hem

packa

och åkte till mamma :(

åt våfflor och gick direkt till datorn.. jippi!

INTE !


nu sitter man här super tråkigt..ingen social !

eller jo.. alex (yy)

och kanske marcus.. om han kommer tbx till datorn snart ! :p

(checka gärna www.majkansbowling.blogg.se )


imorn tror jag det blir att åka till Lidköping med mamma och jimmi,

tidiiiiiiiiiiigt, usch


godnatt sötnosar:*

//toveeblomquist



Av Tove Blomquist - 5 maj 2011 22:15

detta va vilken jävla tråkig dag som helst ..

blev lite pisstoff bara ..

jaja... efter skolan gick jag till min moster :) tog bussen till vårgårda.. träffa louise bengtsson ! (yy) super glad över att fått träffa henne ! det va 1 års sen sist ! vi träffa varandra på kulturen, genom dansen asså ;) sen tog bussen till bäne.. prata med marcus i typ 1 timme :) repa med julia och carl.. sen börja vi dansa .. kl 21:11 va det slut.. fick sluta tidigare kom hem.. duscha .. och nu sitter jag här .. ska sova nu (aaa'


imorn tror jag ska till mamma.. vi får se ;)

godnatt sötnosar:*

//toveeblomquist

Skapa flashcards