onlyinyourdreams

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Tove Blomquist - 30 maj 2011 21:19

Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Det här stör mig
Dag 5 – I min handväska
Dag 6 – Mitt favoritminne
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Det här saknar jag
Dag 9 – Den fulaste bilden jag har på mig själv
Dag 10 – Snyggaste kändiskillen
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Ett test
Dag 13 – Mitt bästa skönhetstips!
Dag 14 – Mina drömmar
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Dag 17 – Min barndom
Dag 18 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 19 – Min absoluta favoritlåt
Dag 20 – En sak ni inte vet om mig
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min första kyss
Dag 24 – Den här månaden
 
dag 2:
min första kärlek va nog med mammas kompis son.
ron hette han
han är lika gammal som jag
har ingen kontakt med han alls nu
ja.. så har ingen bild :(
men va jag typ kanske 4-5 år så jaaa.. det va ett tag sen
men senast jag såg han va faktiskt för typ ungefär 2 år :) 
 
ses sötnosar:*
//toveeblomquist

Av Tove Blomquist - 30 maj 2011 20:29

dagarna rusar förbi.

och snart är det sommar lov

9 skola dagar kvar :)


om 2 dagar får jag mina smsa tbx då kan ni smsa som galningar(yy)

mitt nr: 0733182557

smsa på bara !

fast om 2 dagar då ;)

hehe


tiden idag har gått riktigt snabbt

på morgonen hade vi musik, min favorit vikarie jonathan (y)

jag och louise (karlsson) hade missat så mkt på musiken.. jag va ju sjuk och hon vet jag inte

men iaf så hade vi missat så mkt att vi inte fick nån "grupp" vi skulle spela i så vi fick spela helt själva

och det börja med att hon skulle hitta en gitarr och jag skulle självklart sjunga

så då satte vi oss utanför.

hon börja spela på en låt som hon och jag hade spelat för typ 2 veckor sen

fast hemma hos henne!

jag bah: det där känner jag igen! *jag börja sjunga*

och vi fick en sång! utan att titta på papper (yy)

efter att alla hade gått gick vi in och spela för Jonathan 

det första ordet han fick ur munnen efter vi spela va!

"spela en gång till:oo!"

både louise och jag fick ett litet skratta och börja om.

sen när vi va färdiga

han bah: shit!:oo har ni spelat mkt tsm?

både hon och jag ba: neeeehh xd

han bah: fortsätt med de, ni låter gryma!

hon och jag kunde inte sluta le

jag bah: tack så mkt!

*hon och jag gick*

hahah grymt ! (yy)

sen fick jag reda på helt random att vi hade bild prov (för jag va ju sjuk så jag fick inte reda på det) och jag fick 1 timme att öva medan dom andra 1 hel jävla vecka ändå klara jag det bättre en dom flesta ;)

kungligt!

  bjuder på bilden


hhhehe fick reda på att en speciellt person till mej ville jag skulle skriva en sak

men asså låter lite sådär enligt mej att skriva det här men jajaj..

den personen sa att deeeeeeeeennn gillar mej väldigt mkt

och ja.. hehe känns bra att veta !

och jaa.. den personen har en skön personlighet:*

puss på han :*


men nu ska jag äta min glass-jordgubbe-grädde sak jag fick av pappa precis

ses sötnosar:*

//toveeblomquist



Ovido - Quiz & Flashcards