onlyinyourdreams

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Tove Blomquist - 28 maj 2011 22:47


ännu en dag utan dej vid min sida

ännu en dag passerar så långsamt förbi


gårdagen va rätt bra

i skolan tillbringa man nästan all tid med underbara kompisar

sen hem och natta kom. vi tog kort på varandra..

 

sen hem.

musik på högt och dansa i kroppen! härligt värre  

hon gick hem och då blev det en "stor" familj-mys kväll med pappi framför tv

fick även tid för att prata lite.. (y)

sen sov man sött


idag har man vart nästa själv hemma..

pappa åkte till jimmi för att se han spela fotboll

och då rädda natta mej för tristhet xd

då gick hon och jag roligt ut i regnet och tog bilder .. igen

  natta   natta   jag!     

jag och natta


sen blev det att gå hem.. och hon oxå

när man kom hem blev det pappa-dotter-mys

film, mat, fika

tre bokstäver

MYS

 nu sitter man här..

orkar inte röra sej knappt för att ha ätit så mkt xd

fmi!*


*för mkt information



nu ska jag snart dejta kudden.

godnatt sötnosar:*

//toveeblomquist

Skapa flashcards