onlyinyourdreams

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Tove Blomquist - 2 maj 2011 17:11

orka inte blogga igår (aa)

sorrrrryyyyy;)


igår så gick jag upp ungerfär kl 8:30 gick direkt ut och sola, tills kl va 10:00 gick för att jag frös.. (aa'tittat på tv... och hade datorn i knät, sen blev det frukost (yy) borsta tänderna och sen sätte mej brevid tv igen och titta på nån barn film med min lille bror.. heheh kl blev 3 och vi åt grillat, sen ficka på de !

sen åkte jimmi .. sätte mej vid datorn igen ,, pappa kom hem och det blev bara att stänga av datorn och gå ut och hjälpa han med trädgården .. trök

sen ringed louise (bengtsson) as skoj, tog rekord på att ducha, 4 minuter, men då hade jag oxå haft balsam, och så hade jag ta på mej kläder och startat datorn(a) heheh, sen gick och la sej 22:34 typ :s men jag smsa kanske till 1 (aa)


idag då:

gick till skolan.. trök .. va med louise (karlsson) älskar tjejen:* utan henne kan jga inte andas!

stämmer ..hade inställd bild (yy) 2,5 timmar rast, chilll ! kommer hem..louise ringer (bengtsson) sebbe kommer..och nu ska jag snart äta ! (yy)

sen blir det väl att ringa henne igen;) beroende (aaa'


bloggar kanske sen

ses sötnosar:*

//toveeblomquist

Ovido - Quiz & Flashcards